.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد:
398 داوطلب شوراها در مازندران انصراف دادند
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت که 398 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان پیش از مشخص شدن نتیجه بررسی صلاحیت ها ، از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف دادند.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی درگفت و گو با ایرنا افزود : 222 نفر از این افراد داوطلب عضویت در شورای شهر و بقیه از حوزه های روستائی بودند .

وی گفت که با وجود انصراف بیش از 10 درصد از داوطلبان نامزدی عضویت در شورای اسلامی شهرهای مازندران ، هم اکنون یکهزار و 999 نفر دیگر باقی مانده اند تا پس از مشخص شدن صلاحیت ها و آغاز تبلیغات انتخاباتی ، برای کسب 311 کرسی شوراهای شهری با هم رقابت کنند.

با وجود انصراف ها ، همچنان به طور میانگین برای هر صندلی شورای اسلامی شهر در مازندران بیشتر از 6نفر داوطلب نامزدی وجود دارد .
انتخابات شوراهای اسلامی در 58 شهر مازندران برگزار می شود که چهار شهر دارای 9 کرسی ، پنج شهر 7 کرسی و 42 شهر دیگر نیز دارای 5 عضو اصلی هستند.

* انصراف 176 داوطلب روستایی
معاون استاندار مازندران تعداد انصرافی ها از عضویت شوراهای اسلامی در روستاها را 176 نفر اعلام کرد و گفت که در حال حاضر 16 هزار و 934 نفر داوطلب برای کرسی شوراهای اسلامی مناطق روستایی حضور دارند.

یونسی افزود : پرونده شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی تا پایان وقت امروز 23 فروردین ماه بسته و به هیات نظارت که منتخبان مجلس شورای اسلامی هستند، ارسال می شود.

انتخابات شوراهای اسلامی در 2 هزار و 679 روستای مازندران برگزار می شود و افزون بر هفت هزار و 300نفر عضو شوراهای اسلامی روستایی هستند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات رئیس جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.